Motorbeveiligingsschakelaars zijn elektromechanische beveiligingen voor hoofdstroomcircuits. Ze worden hoofdzakelijk gebruikt om motoren handmatig in- en . De motorbeveiligingsschakelaar PKZMtot en met 16A is uitgevoerd met, de door gebruikers. Bij een motorbeveiliging (BV een PKZ) word bij een storing de NC gemaakt. Hiervoor wordt een thermische motorbeveiligingsschakelaar gebruikt.
De motorstroom verwarmt daarin bi-metalen, die dus ook langzaam warm worden. Wat is een thermische beveiliging bij motorvertrekken ? Een thermische beveiliging (in omgang thermiek genoemd) beveiligt een . De functionele veiligheid en bedrijfsduur van een motor hangen voornamelijk af van de motorbeveiliging. Van aantrekkelijk geprijsde bimetaal-opties tot . Leerstof 5EI Thermisch magnetische motorbeveiliging.
CMST) en thermisch/magnetische motorbeveiliging. Voor wie een hoge beschikbaarheid en een effectieve motor- en installatiebescherming belangrijk zijn vormen de SIRIUS 3RV- motorbeveiligingsschakelaars tot . Een elektromotor raakt defect als de isolatiematerialen . Zo kun je ook niet ongewild een apparaat in werking zetten. De stroom (Ampère) kan worden ingesteld op het nominale vermogen . Tijdens de studie is ook de werking van mechanische en elektrische motorbeveiligingsschakelaar getest.
Een motorbeveiligingsschakelaar beschermt de elektromotor tegen overbelasting en kortsluiting. Dit heeft geleid tot verbetering van de .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.