maandag 1 juni 2015

Thule takkorg

A cargo carrier from Thule is perfect for carrying extra gear securely and in style. Choose from rooftop, rear cargo carriers, and baskets. Med en lastkorg från Thule får du mer plats, och större flexibilitet, till och med för skrymmande last. Vi hjälper dig att hitta den perfekta korgen för dig.


Stilren och mångsidig takkorg för skrymmande last.

Räcken kan skickas med för 100kr extra. Beställ Thule Canyon XT Eftersom Rack Svart online snabbt och till lågt pris. Den största officiella Thule återförsäljaren - Hollandbikeshop. Thule Lastkorgar - monteras på lasthållare, rymmer massor med väskor och sporttillbehör!


LASTHÅLLARE THULE PROBAR FÖR TAKRÄCKE. Thule wingbar takräcke BMW 3-serie touring. Sjukt smidigt takkorg från Thule Använd totalt en vecka. Som ny Nypris 749:- Haft den på min Urban Glide 2 .

Köp online eller besök en Bilia-butik! Vi säljer insteg och och front bågar ljus fästen till alla bilar för att montera extra ljus LED fjärrljus. Fins det någon annan som tillverkar lastkorgar typ Thule i aluminium får lite roligare priser? Thule takräcke i olika modeller och utföranden för din bil hittar du hos Autoexperten. Vi har även takboxar samt cykelhållare från Thule.


Fästena lockar till köp för det ser ut som man kan använda vanliga fyrkantiga Thule -rör till dem. Vore smutt eftersom jag har olika bilar och en . EgenskaperExklusiv design i tålig silverfärgad aluminium med kontrasterande svarta detaljer. Thule Group börsnoterades genom en publik börsintroduktion den 26. SportCargo Carrier segmentet: Thule Trail takkorg.


Tänkte kolla intresset på min takkorg i trä som är hemmagjord. Har suttit på min Golf på mina Thule lasthållare. Hos oss på Mekonomen kan du köpa olika takräcken men även lasthållare och fotsats med lås.


Fotsatser med lås är väldigt bra eftersom det minskar risken för . Designad för att kunna använda många eftermarknads tillbehör från t. Hade två av de största på en Thule tak-korg.

I det packade jag tält och annat som kunde bli blött. La väskorna så att dragkedjan var i lä i bilen . ALLA Fyrhjulsdrivna Man får en snygg takbox från Thule med lasthållare från . Ska montera takkorg på min bil som hör till en onämnbar bilmodell av ett motbjudande märke från ett ost. Jag köpte Thule lastbärare till min D1. Det är ett Thule SmartRack 7som, enligt utsago från Thule , ska passa. Jag har pga felköp en helt oanvänd takkorg märke Thule.


Den är ihopskruvad men aldrig använd. Bra att lasta diverse grejer på, dock inte lika tung och rejäl . I denna huvudkategori hittar du takbox och takräcken och annan upphängning till skruvade priser. Vi erbjuder högkvalitativa produkter från Thule , Norauto . Tack för alla svar, dumt att man bara kan köpa thule i par, men går nog bygga på något eget som stavar upp tältet.


Thule lastbågssats 7har en längd av 120cm och skulle kunna passa till ditt bygge annars om det skulle knipa. Thule roofrack klart för montering efter lack. Breda däck med grova mönster, takkorg , lite lampor här och där.


Thule har en fräck korg ( Thule Trail XT) som jag tyvärr inte hittar någon bra bild på monterad . Inte så vanligt tror jag med takkorg på wrangler men det finns väl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts