vrijdag 3 juli 2015

Gordelverlager

Autostoeltjes en Veiligheidszitjes. Ik weet er niet precies de naam voor, maar dit gebruik je bij het autorijden om de autogordel van je zwangere buik weg te houden. Consumentenbond: geen zittingverhoger voor peuters! NieuwsVoor zittingverhogers zonder rugleuning gaan later dit jaar strengere eisen gelden. Heeft je kind last van de riem kan je een gordelverlager.


Ik ben niet zo heel erg lang en heb er inderdaad ook last van. De 7heeft aan beide zijkanten van de kofferbak een plastic clip, waarvan ik denk dat dit bedoeld is als gordelverlager. Het is niet altijd feest om vader te zijn van een drieling. Vooral tijdens autoritten kunnen de 2-jarige koters van Jake White nogal vervelend uit . Een bus met gordels die keurig gebruikt werden.


Voor zwangere vrouwen: zitkussen om de autogordel omlaag te trekken. De grootste zit vooraan, maar altijd gordelvast, met gordelverlager en zitje. De veiligste plaats zou achteraan in het midden zijn, maar dat is in . Dan mag het oudste kind in het midden evt met een gordelverlager. Ik doe dit al een aantal jaar zo omdat mijn huidige auto te smal voor drie . Deze gordelverlager werkt helemaal top.


Ook zo een last van die autogordel die steeds maar tegen je keel aan zit te duwen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts