vrijdag 1 december 2017

Matte oogschaduw hema

Bekijk de categorie oogschaduw op hema. En shop de leukste artikelen voor een echt HEMA prijsje. Dan wordt je bestelling gratis. Report another image Please report the offensive image.


Gelukkig is de oplossing daarvoor heel eenvoudig: eyeshadow base van HEMA.

Met deze sneldrogende basiscrème onder je oogschaduw blijft je oogopslag . Dec De donkerste matte tint is alleen niet zo geweldig gepigmenteer maar. Apr Er is een nieuw HEMA Colour Eyeshaduw Palette! De combinatie van kleuren vind ik mooi: twee matte highlighters in koel en warm, twee. Viva la Diva oogschaduw pallette - Nudie Matte.


Lavera Eyeshadow Illuminating Electric Green (g). Bij het kruitvat, etos en hema staan vooral oogschaduw met glitter. Online zag ik van catrice of essence ook een matte lijn trouwens.

Nov HEMA heeft nieuwe oogschaduw palettes. Mar HEMA Be A Natural Eyeshaow Nude Palette5. Als je fan bent van echte matte oogschaduw met wel een heel natuurlijk effect, dan is wellicht dit . Apr Wat vind ik dan van de Hema eyeshadow base? Bij een matte oogschaduw heb ik opgemerkt dat het dan toch ietwat de kleur kan . De oogschaduw mousse is een donkere en krachtige kleur die helaas . Sep HEMA heeft twee nieuwe oogschaduw paletten in het assortiment.


Toch zal ik eerder kiezen voor oogschaduw , ik vind het namelijk moeilijk om een rechte. Als je graag een matte kleur wilt, dan is deze gloss niet aan te raden. Hema noemt het een creme oogschaduw. Apr Hema verkoopt deze lente en zomer niet alleen felle kleuren. De vijf (vrijwel) matte kleuren oogschaduw zijn er om mee te spelen.


Shop hier de mooiste oogschaduw : DIOR. Sep Ideaal voor een snel ooglookje als je niet meteen oogschaduw bij de. Het begon wel heel eentonig te worden met alle matte kleurtjes op de . Deze midden bruine tint zorgt voor een natuurlijke uitstraling in de plooi van je ooglid en is goed te combineren met de andere .

Deze koperkleurige oogschaduw heeft een glanzend effect, wat zorgt voor een stijlvolle en. Bestel veilig en vertrouwd op HEMA. Oogschaduw in de kleur Coffee.


Collistar Silk effect oogschaduw matte 0cognac mat 4gr. Komend seizoen zijn meerdere kleuren oogschaduw boven de. Nov Een tijdje geleden kocht ik een aantal HEMA Beauty items van een.


In de crease heb ik een matte bruine oogschaduw aangebracht. Jun Onlangs heeft Hema een collectie uitgebracht met felgekleurde make-upjes. Eén van de meest besproken producten uit deze serie is de Matte. Jul Lipstick, oogschaduw en blushes zijn mijn achilleshiel.


Hema True Mineral Bronzing powder, € bij Hema Catrice High Glow . Nov Om mijn look compleet te maken heb ik er zelf een bruine matte oogschaduw aan toegevoegd. Ook deze is te koop bij HEMA.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts