donderdag 12 januari 2017

Parkeersensor blijft piepen

Bij het achteruit inparkeren blijft de parkeersensor constant piepen. Dus zodra ik hem in de achteruit zet, begint. Ik heb een probleem met mijn parkeersensoren voor ( PDC ). Parkeersensor blijft piepen - 3C - VW Passat. Geen probleem met mijn parkeersensoren hoor.


Waarom blijft de electromagnetische parkeersensor van de auto piepen zodra de zwarte draad wordt aangesloten op aarde van achteruitrijlicht?

Weet iemand een manier om de piep van de parkeersensoren van een 3SW uit te zetten. Doel sensor is: een parkeersensor wordt ingeschakeld zodra de. Enige wat bij mij blijft is dat er een lampje gaat branden op het dash dat er . De parkeersensor blijft piepen na een wasbeurt (constante pieptoon).


Na enige dagen is het over en werken ze weer goed. Een andere keer blijft het gepiep weg maar doen de sensoren. Mijn sensoren beginnen zelfs al te piepen als alleen de trekhaak erop is gezet . Hij geeft dan vol alarm, dus constante piep.

De laatste keer dat ik het merkte, had ik een paar uur ervoor de auto schoongemaakt, maar het . Klant komt terug met de klacht, de sensoren piepen continu. Het sneller tikken van sensor is over maar het continu piepen blijft. Heeft iemand ervaring met storing parkeersensoren achter? Wat kort daarna een ononderbroken piep word?


In zijn achteruit blijven de parkeersensoren piepen op de kogel. Maar bij het aankoppelen van de trailer blijft hij ook gewoon doen. Een lange piep gevolgd door drie korte. Wilford blijft twijfelen: “Er klopt iets niet met de parkeersensoren , want Ford heeft geen . Achteruitrij camera, gaat en blijft opeens zachtjes piepen ,een constante toon, zonder dat er een obstakel te zien is :blush: Nu heb ik een . Als ik de achteruit inschakel dan krijg je eerst de controlepiep en daarna blijft het systeem piepen. Ik hoor dan de hoge piep die normaal bij de . In deze uitvoering zitten ook parkeersensoren (achter).


Geen piep en geen wit achteruitrijlicht meer. Of ik nu stil sta of achteruit rij de pieptoon blijft aanwezig. En als je er tegenaanzit blijft ie dan hele tijd piepen ? Dit gebeurd ook als ik zelf op het parkeersensor knopje druk om de sensoren voor in te schakelen.

Hebben jullie dit ook al vastgesteld ? Bij koud weer (d.w.z. v.a. ca. 1°C en lager) blijft parkeersensor continu piepen bij achteruitrijden. Ik heb laatst de sensoren al extra gewassen maar het probleem blijft.


Haha,meend eend met parkeersensoren ! Blijft dat ding niet piepen als je de achterruitverwarming aan zet? Na de vakantie heb ik een probleem met de parkeersensor die continue blijft piepen. Garage had niet meteen tijd om te repareren.


Re: Tuuuuuiut tuuuuuut parkeersensoren. Auto wassen voordat je ´ parkeersensoren gaan piepen op de snelweg´. Nu, sinds vorige maan heb ik een storing met mijn parkeersensor. Ze gaan niet, als ik de wagen start of als ik stil komt te staan, blijft er een toon.


Het systeem ging dan direkt constant piepen. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus. Als alles goed functioneert geeft de display een piep als teken dat ie aan gaat en. In van alle gevallen blijft de achterbumper gemonteerd zitten en . Wat heeft het voor zin, heb je de afgelopen weken misschien gedacht toen je de dikke strepen op de voorruit van je auto zag, het slijk onder de . Ik hoef geen tv schermpje oid maar gewoon een piep als ik ergens dreig op te rijden. Je blijft toch ook kijken naar wat je aan het doen bent?


Laatste paar weken lijkt echter beter te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts