donderdag 26 januari 2017

Luchtmassameter waardes

Kijk naar de waarden van de additieve- en meervoudige fuel-trim. Die vind je meestal in Module-0 Meetwaardeblokken-0 Groep 032. Luchtmassameter geeft hoeveel lucht door aan het motormanagement.


Op deze manier kun je tijdens arbeid controleren of de juiste waardes al dan niet . De luchtmassameter is een klep die een regelbare weerstand. De waardes bij draaiende motor zijn afhankelijk van cilinderinhou .

Ik kwam een video tegen op waarbij wordt beweerd dat je je luchtmassameter kan testen door hem uit te schakelen door de stekker . Ik heb een vermoeden dat mijn LMM niet meer helemaal lekker is, maar ik weet het niet zeker. Kan iemand dit mischien bevestigen? De gecombineerde motormanagement computer- luchtmassameter uit de Mercedes. Aan de hand van deze gegevens kan met behulp van de kernveld waarden in het . De door de sensor gemeten waarde van de luchtmassastroom wordt o. Als de luchtmassa meter stuk of vervuild is word er een verkeerde waarde.


In een JTD motor hebben de luchtmassameter en de EGR klep heel veel met.

Sorry voor het uitgebreide verhaal maar dit is voor de techneuten onder jullie een. Nu was ik in het begin zeker dat de luchtmassameter goed werkte aangezien ik bij uitlezen deze waardes kreeg. Mijn luchtmassameter bevat twee dunne (mogelijk platina) draadjes die ik.


Trek de LMM eens los en meet dan nog eens, kun je de waarden. Kan je de LMM doormeten en wat zijn dan de waarden ? Dit kon ik niet geloven omdat ik deze in April vervangen ha dus ben dit gaan testen door te meten . Geeft hij verkeerde waardes dan zal de verbranding niet optimaal zijn. Laten uitmeten bij garagist en daar ook luchtmassameter. Dit kan beter via rijdend logje waarbij je de waarden vd lmm kunt uitlezen bij het . De persoon in kwestie vertelde dat het de luchtmassameter kan zijn.


Dat zal vast uit te lezen zijn met de computer of alle waardes in orde . Engels Mass AirFlow of MAF-sensor ). Zo is de waarde altijd te vergelijken met de uitlezing op de diagnosetester. Kan een LMM van een TDI Transporter ook een beetje stuk zijn? Je kan hem rijdend uitlezen met VAG-Com en dan de waardes die de . Als de LMM een verkeerde waarde doorgeeft raakt de brandstofinspuiting. De Wegenwacht heeft een noodoplossing: die trekt de stekker van de LMM los.


Een kapotte of stervende LMM kan je eigenlijk alleen goed rijdend testen met de testapparatuur aangesloten.

Met vagcom kan ik LMM niet testen bij mij komt er een andere grafiek. LMM lostrek bij een TDI dat die terugspringt naar standaard waarde. Geachte forum leden Mijn vraag is aan jullie wat betreft de luchtmassa meter van mijn Leon 1. Deze waarden geeft die aan in vagcom in . De werking van de luchtmassameter berust op hittedraadme- ting. Even wat info boodschap lmm is belangrijk en kan vele storingen veroorzaken en.


Als je waardes veel te hoog zijn is de lmm dan stuk? In dit artikel wordt gemeten aan een . Bovendien vindt u hier informatie over hoe een defecte luchtmassameter kan worden herken wat de uitval van een luchtmassameter veroorzaakt en hoe hij in . Lage waarde , een nieuwe van VW ( Bosch ) erin en nog steeds de lage . Is de luchtmassameter vervuild dan wordt er een verkeerde waarde afgegeven. En zou het dus zin hebben om de luchtmassameter te vervangen?


Naar mijn idee zijn je lmm waardes te laag schoonmaken of vervangen ik . Volgens mij kun je via INPA de luchtmassameter uitlezen, dan kun je tijdens het rijden de waardes controleren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts