woensdag 21 januari 2015

Arctic alpine design wbt2

Plus: Stabilt tält Väldigt snabbt att packa upp och ha färdigt för sömn Valuta för pengarna jämfört med andra dyra märkestält. Minus:Hade önskat lite fler reserv. Till våra mycket populära tält har vi nu tagit fram ett smart 2-delat tältgolv som du främst kan använda om du skall ligga på stenig terräng eller på hällar eller. Tältet har öppning och en absid det går mycket lätt och snabbt att sätta upp.


Tältet är för personer och färgen är grön eller. This Pin was discovered by Kim Jonsson. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.


For those who want the best tents for a resonable price. Scandinavian design and world class! Hitta bästa pris och läs omdömen - vi hjälper dig hitta rätt. Arctic Alpine Design WBT () Tält - visar egenskaper. Efter många frågor om vad för tält jag använder gör jag denna film den april 20där jag beskriver tältet jag.


Northstars eget märke Artic Alpine Design med tältmodellerna WBT och Veloce finns snart tillgängliga igen efter att den första laddningen sålde . WBT har längst innertält av tälten i detta test, 2cm långt, är 2cm . Svenskt tältfabrikat med två tunneltält som på pappret ser mycket intressanta ut? Erityisesti kolmen hengen tunneliteltta . I förgrunden ett Arctic ALpine Design WBT3. Det röda tältet bakom är ett Hilleberg Nammatj 3GT. Bilden är tagen på vår hundspannstur igenom . Kommentar: Jag skaffade mig ett orange WBT -i samband med att tälten.


Orangea och reflekterande spiköglor för. Our wide selection is eligible for free shipping and free returns. The Trans- Alpine design course explores how the polar and the peak translate each other in two alpine geographies: the high latitudinal .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts