donderdag 13 oktober 2016

Isra punt

Jump to ISRA - punt bij bedrijven - Bij bedrijven zijn meestal meerdere telefoonlijnen aanwezig in het ISRA - punt. Deze ISRA-punten zien er daardoor iets . Report another image Please report the offensive image. Dat betekent dat je een ISRA - punt (nodig) hebt.


ISRA staat voor Infra Structuur Rand Apparatuur. Het ISRA - punt is het aansluitpunt waarop je aansluiting je huis. Internet: Wat is een ISRA - punt en waar vind ik deze?


We helpen u graag bij het vinden van de oplossing of het antwoord. Sep Ik kan nergens mijn isra punt vinden in mijn woning. Ik wil graag zsm mijn internet aansluiten.


Feb Geen isra - punt aanwezig May forum. De hoofdaansluiting (ook wel het ISRA - punt genoemd) is het punt waarop je internetverbinding je woning binnenkomt. Vaak zal bij een storing worden gevraagd om uw modem rechtstreeks aan te sluiten, zonder splitter ertussen, op het ISRA - punt. Bij ons is wel een werkend isra - punt in de meterkast, ook een aansluiting in de . Zonder ISRA - punt kan je geen internet. Ik had mijn telemodem op een type punt aangesloten in de muur.


Het Isra punt is het eerste aansluitpunt waar u zelf iets kan aansluiten of inpluggen, opgeleverd door KPN of destijds PTT. Met aansluiten wordt ook bedoelt een . Meestal kun je het ISRA - punt vinden in de meterkast. Kun je het ISRA - punt hier niet vinden?


Kijk dan in de gang, woonkamer of kelder. Een aansluitpunt is het punt waarop de (KPN) aansluiting je huis binnenkomt. Bekijk de handleiding van internet om de mogelijke ISRA aansluitingen te bekijken. Je hebt een werkend ISRA - punt nodig om de modem aan te kunnen sluiten.


En het was raadzaam een nieuwe kabel te laten leggen door de KPN. ISRA punten met vaste kabelaansluiting. Uit het ISRA - punt loopt nu een kabel aan de rechterzijde die vervolgens moet uitmonden in de wandcontactdoos. Echter bevat deze kabel kleuren: - Groen . Het InfraStructuur Randapparatuur-punt is het fysieke scheidingspunt tussen netwerkaanbieder en de gebruikers.


De telefoonlijn en de kabel van de . Staat de juiste vraag of antwoord er niet tussen? Tot eind jaren was geen sprake van ISRA-punten. Vroeger was de installatie tot en met de . Als je geen ISRA - punt in huis hebt kan de provider waarbij je een (internet) abonnement afsluit contact opnemen met KPN om een aansluiting te verzorgen.


Oct Ik ben zelf eens aan het knutselen geslagen ipv een monteur langs te sturen. Tot nu toe helaas met maar half succes. De vormgeving van de ISRA-doos is functioneel: vervuiling van de contacten wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts