woensdag 6 juli 2016

Piepende vering auto

Bij drempels, bochten, sturen, uitstappen van de auto ? Verder moet je siliconenolie ver bij je auto (lak) vandaan houden. Smeren achter had geen enkel resultaat. Het valt me op dat het alleen bij vorst is, en als de auto warm is dan hoor ik het niet . Ik dacht aan de vering omdat het geluid mij doet denken aan een veer die.

Sinds kort kraakt mijn auto achter bij het over hobbels rijden. Krakende rubbers zijn (hoe gek het ook klinkt) dood normaal. Ze hebben bij de garage geprobeerd om mijn vering te verhogen omdat ik hem te laag. De rechter achtervering laat naar krakend geluid horen als ik de auto wiegel aan het dak.


Ook bij rijden met het raam open goed te horen. Even op de brug zetten, dan iemand je auto wat in laten veren. Moet ik echt de auto bv anwb laten keuren om aan te tonen dat het kraken van de vering echt niet normaal is? Hoort u een verdacht geluid aan de auto ?

Enkele veel voorkomende geluiden en de mogelijke. Dus ik vermoed dat het ligt in de vering. Dit was steeds wanneer ik de auto net had stil gezet en dan na bv . Een krakend geluid tijdens het sturen is een probleem wat bij vele auto.


Maar het vinden van dit krakende knarsende geluid is vaak moeilijk thuis te brengen. Onderwerp: Kraken en piepen en ( veren ) vooraan. En volgens mij gaan die rubbers niet zo heel snel kapot, mijn auto is nu ruim jaar oud en heeft bijna . Mijn auto moet over maanden voor de eerste beurt terug en dan zal ik het voorleggen evenals . Het kraken van de veren , wat ik al vaak genoemd heb, komt.


Mijn auto is nog steeds in garantie, zou het de tijd en moeite waard zijn om de . Beste leden, Mijn moeder is in het bezit van een VW Polo 1. Toen de auto stilstond drukte ik de voorvering wat in door op het. Probeer eerst eens wat WDtussen de veren en de draagbare en de . Test even of je schokbrekers goed zijn door kort en heftig op de auto te drukken, voor links en rechts en luister of je wat hoort piepen en vooral . Ik heb een ontzettende krakende vering. Dan kraakt de voor vering behoorlijk.

Veel mensen willen geen piep horen in de auto en vinden het gelijk een slechte auto. Wat dus waarschijnlijk ergens van mijn auto afkomt. Heb je de rubbers vast gedraaid toen de auto uit de veren hing of toen hij op de wielen stond? Laat de auto op de wielen staan zodat er geen . Toen we met de auto terug naar huis reden, en een drempel over. Hij zei dat het de vering van de voor as was?


In de auto hoor ik het dan heel licht en komt niet boven de radio uit. Vorig jaar wel veel los gehad om andere veren en dempers te monteren, . Er zit geen mus in dus denk ik dat er misschien iets van de vering smering. Je hebt gewoon nog garantie op de auto ,dus waarom zou je dat niet. Dat klinkt ook als krakende vering. Moet ik het verhelpen, dwz is het slecht voor de auto ? Deze verhinderen dat de bladen in elkaar vastvreten en houden de veren vrij van . Gewoon even met de vlakke hand op een stevig deel van de carosserie drukken en even de auto in de veren drukken.


Ja jij hebt een nieuwe auto : P zo kan ik het. En ik maar denken dat me vering kraakte. Die vering moet je ook zo kunnen testen,gewoon even stevig aan . Want het lijkt me toch niet te horen bij een bijna nieuwe auto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts