donderdag 7 juni 2018

Parkeersensoren werken niet meer

Ik heb een Volkswagen golf waarbij de parkeersensors het niet doen. Het klinkt alsof u de parkeersensoren weergave hebt uitgeschakeld in uw. Sinds gisteren werken mijn parkeersensoren niet meer.


Beste forumleden, Ik heb sinds kort een probleem met mijn Skoda Superb. De parkeersensoren willen het niet meer doen, het enige wat ze .

Zelf parkeersensor vervangen achter? Hallo, sinds enige tijd werken mijn parkeersensoren niet meer 1. In aflevering 3: De Park Distance Control werkt niet. Om te oefenen voor mijn opleiding kreeg ik op mijn werk de opdracht om een bij ons . Maar de piepjes van het PDC werkt dus niet meer. Sensoren zitten alleen maar in de achterbumper, dus niet in de voorbumper.


Aan de bumper is helemaal niets te zien ook niet aan de sensoren. Sindsdien werken ze echter niet meer en krijg ik demelding: parkassistance .

Na het warme weer werken plots mijn parkeersensoren niet meer , zowel voor als achter. Parkeersensor na wasstraat functioneert niet ! Als ik de wagen in achteruit zet hoor ik een lange piep . Zelf heb ik ook alleen achter parkeersensoren , ik kan ze niet. Misschien dat er ergens een storing zit dat het niet goed meer werkt. Na de “operatie” niet meer en klinkt er bij het in zijn achteruit zetten een andere. Re: parkeersensor werkt niet meer na keerring operatie.


Dit gebeurd ook als ik zelf op het parkeersensor knopje druk om de sensoren voor in te schakelen. Ik eens het probleem gehad dat mijn achterklep niet meer open ging. AMT Garageforumlid loja heeft een Ford Fiesta met parkeersensoren in de werkplaats staan.


Hoi Ik heb sinds gisteren in eens dat mijn parkeer sensoren het niet. Kia vragen of dit meer voorkomt kan ook. Als je een sensor verkeerd monteer dan werkt de hele set niet goed. Zolang het mooi, warm weer is, werken ze prima.


Maar in de winter brengen de sensoren geen geluid meer uit. De achteruitrijlichten doen het ook niet meer. De verkoper van mijn Peugeot 3vermelde dat sinds de trekhaak is gemonteerd de parkeersensoren niet meer werken.

Beste Eendjes, Ik heb sinds kort geen PDC piepen meer. En ook de parkeersensoren werken niet meer. Als we hem in achteruit zetten dan piepen ze een paar seconden continu maar voor de rest . Gisteren deden de parkeersensoren het ineens niet meer , storing. Dus ze werken vanvoor en vanachter niet meer.


Wanneer je rekent op je parkeersensoren en ze staan niet aan. P) aangeeft, maar weet niet of dat in de Nederlandse Giulietta ook werkt. Goedemiddag allen, Mijn naam is Ruud Brinks en ik ben nieuw op dit formum.


Ik rijd al jaren in een Ven hoop dat nog jaren te kunnen doen. Hier zitten standaard parkeersensoren achter op. PDC achter doet het niet meer , met als gevolg dat ik een lantaarnpaal. Nou geloof als senor kapot is het hele systeem niet meer werkt.


Wanneer er een storing in het systeem zit zou je bij het schakelen in de achteruit . Ik kwam er (gelukkig net op tijd) achter dat mijn parkeersensoren achter in dit winterse weer opeens niets meer deden. Na inschakelen van de achteruit piept het systeem een keer lang, maar de . Van invloed op de werking van de uitschakeling is overigens niet alleen het . In achteruit hoor ik een lange biep maar de sensoren doen het niet. Om te bepalen welke sensor niet werkt test elke sensor apart van elkaar .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts